Åhh - det der har skjedd meg mange ganger altså - og likevel husker jeg aldri å ta kopi av det jeg har skrevet før jeg poster.... Utrolig mange ting som spiller inn - hvis du ønsker kontrollen med å veie deg hver dag, så er jo det en ting, men når det gjelder å sammenligne vektnedgang/stillstand osv, så er det sikkert best å sammenligne fra uke til uke, med noenlunde veiing til samme tid og under rimelig samme forhold. Faste rutiner gjør jo helt klart at det også er kletter å få det til. Jeg kjøper somoftest cummin - Spisskummen (navnet avhenger av produsent...) på Meny. Den krydderblandingen er veldig god synes jeg - og tar bare 5 min å lage. Bare pass på at du smaker deg fram når du lager mat med den - ikke sikkert du liker det like sterkt som meg Trikset jeg gjør når jeg lager taco: Steker kjøttdeig + løk, blander i tacokrydder og vann, lar det koke til vesken er forsvunnet. Så legger jeg blandingen i en ildfast form sammen med paprikabiter og maaaasse ost, gratinerer det på 200g til osten bobler seg. Serverer sammen med rømme og salat. Nam nam -Da synes jeg egentlig ikke jeg trenger lefser en gang, kan kanskje ta en Mamalupes til om jeg har lyst på. Ja pass på lefsene dine - de er for dyrebare til å sløses med Forresten : den gratinerte tacoen kan godt lages i stor prosjoner og fryses (da uten salat...) - Det gjør jeg med lunchbokser til sønnen Godt triks for å ha god og lettvindt mat tilgjengelig