Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-13, 07:37   #4924
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen

Hehehe Planlegger du atombombing Pruttis. Vekten går på platå av og til, kan være tusen grunner til det, av og til ingen grunn overhodet - da vil kanskje bare kroppen ta seg inn igjen etter den vektnedgangen som har vært.... Tenker at det viktigste fokuset må være at man vet man gjør de riktige tingene - da vil det løsne før eller siden

Lag deg opp noen pizzabiter i dag - slik at du har en god porsjon, Pruttis, når det først er gjort så blir det så mye enklere etterpå, da har du mat liggende der. Ofte blir problemet at man blir så lei av å lage mat, ikke av å spise riktig, så da er det greit å ha noe i kjøleskap eller frysen som er enkelt og godt. Jeg lager ofte store porsjoner av mat, men problemet mitt er bare at sønnen min spiser det opp... Han kan gjerne spise 1 kg kjøtt om dagen han... -Driver og jobber med han på at han må få i seg mer fett for å få nok energi, så han har faktisk begynt å lage seg "smør-kaffe" om morgenen - smelter usaltet smør og blander det og sterk kaffe i mikseren.

Er på plass på jobb nå - så jeg får vel prøve å jobbe litt også... Ha en god dag!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat