Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-13, 22:22   #10
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Startet nå i juni?

Opprinnelig lagt inn av Cockermansion, her.

Kan kun snakke for meg selv (siden det er meg du siterer), men dømme noen bør man ikke gjøre uten at man vet hva man snakker om, så jeg ruller med øynene tilbake

Det var ikke meningen å dømme noen, så om det ble oppfattet slik må jeg bare beklage. Det var virkelig ikke ment slik! Jeg mente bare at det var sunt å gå inn i dette med mål om å endre sitt kosthold permanent, heller enn å tenke at dette skal jeg holde ut i et halvt år for å nå målet mitt. Jojoslanking har vel de fleste av oss prøvd gjennom mange år, derfor syntes jeg at noe av det geniale med lavkarbo var at man foretar noen justeringer i sitt daglige kosthold men ellers fortsetter å spise så ofte og mye som man føler for. Dvs ikke en slankekur med for lite mat, sult, svekket forbrenning etc. Kun "rett" mat og en kropp som tilpasser seg et forbedret kosthold. Så enkelt, men likevel så vanskelig...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat