Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-06, 10:54   #1
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 60
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Veldig fornøyd

Dette forumet et skikkelig bra. Både innholdsmessig og hvordan det er lagt opp. Og ikke minst har jeg fått et særdeles godt inntrykk av medlemmene her. Flinke og hjelpsomme. Viktig for en som er så ny som meg. Men det er en ting jeg savner litt.. Det er muligheten til å få opp en oversikt over de trådene som har nytt innlegg og en oversikt over de trådene en selv har innlegg i. Stikk innom Slankenett.no så ser dere det der i praksis under mine innlegg, nye innlegg. Er ikke så glad i dette manuelle abonnenmentsopplegget på tråder som er her inne. Så er det mulig å skifte opplegg til automatisk oversikt slik som de har inne hos SN?

Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat