Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-13, 16:46   #4920
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God ettermiddag

Ja pruttis, det er deilig å ha badekar. Jeg er jo også en del plaget med muskulaturen, så jeg bruker det faktisk ganske mye, synes det myker opp å senke seg ned i glodvarmt vann noen minutter. Vel, kanskje er det bare psykisk det virker, men uansett funker det for meg.

Så kiipt at de bh-ene var for små da, Pruttis - hvis det ikke er mulig å få byttet dem, så kanskje du skal ha dem liggende som et mål å komme inn i? - jaja, puppene er vel ikke det vi har størst ønske om at skal reduseres, men vi vet jo alle at de også går ned når resten går ned

Vekta kan jo variere mye fra dag til dag i forhold til når man har vært på do, vann i kroppen, hormonrytme osv - Men tror nok uansett det er greit å drikke masse vann, spesielt når man er i ketose, så fyll på den flaska

I dag tenkte jeg å lage meg smørgrøt til middag, lenge siden jeg har spist det, og føler behov for litt variasjon. Må vel i tillegg lage noe kjøttmat til sønnen - han trener så mye så han har stort proteinbehov.

Håper dere har en fin dager jenter

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat