Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-13, 10:40   #8
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Startet nå i juni?

Opprinnelig lagt inn av Cockermansion, her.

Jeg nådde målet mitt sist og holdt vekten i minst et halvt år etter å ha gått tilbake til familiens "normale" kosthold. Deretter snek kiloene seg sakte på igjen.

Ser at mange bruker lavkarbo kun som en slankekur, dvs at man etter å ha oppnådd ønsket resultat går tilbake til det kostholdet man hadde før (og som forårsaket vektøkningen i første omgang). Mulig dette kan funke for noen, men for meg virker det mer som selvplaging å måtte gjøre samme jobben om og om igjen. Så jeg satser heller på å holde på lavkarbokostholdet livet ut, det har gitt meg så mye bra at jeg simpelthen ikke tør slutte....

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat