Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-13, 01:01   #6
Synneee
Nytt Medlem

Medlem siden: Jun 2013
Synneee er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: En hjelpende hånd?

HeiHei
Takk for svar av alle sammen! Jeg likte nok den ene mer enn de andre
Nå har det seg sånn at jeg prøver meg på lavkarbo allikevel,å håper på det beste. Jeg spiser nok kanskje ikke nok fett utifra det man kanskje skal, og spiser forferdelig lite og om dagen. Blir så sabla fort mett av denne maten :O

Jeg har jo lenge levd på nesten bare junk food! Jeg tastet inn alt jeg spiste på diett.no denne uken og så at jeg kanskje ligger litt vell under hva jeg burde? Hva tenker dere? Fikk jo sjokk over kaloriene! Jeg hadde lagd pizza som i seg bare hadde 3g karbs. Oppskriften fant jeg på en blogg. Egg, bacon, grønnsaker og en hamburger(Kun burgern). Jeg har også startet å gå fort på turer, ca. 6 km om dagen. Jeg prøvde jo å spise mere karbohydrater, men dette ble det altså når alt var tastet inn :O Er jo livredd for å spise for mye av dem!

Kalorier:609
Fett:50.66
Karbohydrat:8.1
Protein:29.14

Det høres nok ikke ut som jeg har mye fett på kroppen, og det skjønner jeg utifra vekta mi, men jeg har veldig tynne ben, ingen rumpe men mye magefett, spesielt hoftefett. Hoftemålet mitt er på 82 cm, midjen er på 69, men ben er 50, da bare den ene. Jeg får et godt tak på magen som fyller hendene mine for å si det sånn ^^

Jeg har gått ned en kilo denne uken, veldig sakte men mer enn ingenting
Positiviteten er fortsatt oppe

Synneee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen Svar med sitat