|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Alt låste seg her da jeg limte inn den oppskriften, så fortsetter her 
Altså: På Meny kan alle de krydderene kjøpes i store poser. Jeg lager alltid fleredobbe porsjon i en stor boks med tett lokk. Måler opp, setter på lokket og rister godt slik at det blander seg godt. Da har du på 5 minutter laget Tacokrydder for mange måneder framover - helt uten sukker
Som sagt ca 1 ts pr 100g kjøttdeig, men lurt å smake seg fram, jeg liker det litt sterkt. Ellers bruker jeg også mindre mengder av det krydderet i kjøttboller, på pizza, i sauser og supper, så det er veldig anvennelig til ting en bare vil spice litt opp
Hehehe jeg som lærerinne, synes jeg ser det... -Jeg er nok dessverre ikke ekspert på annet enn meg selv. Men deler mer enn gjerne av det jeg har lært på min vei, selv om det nok ikke alltid er slik at vi alle responderer likt.
Tror det er smart som du sier Pruttis, å lese masse. det gjør jeg fremdeles hele tiden. Det er alltid noe nytt å lære. Hedigvis ser jeg sammenhengen mellom den kunnskapen jeg tilegner meg oppe i hodet oghvordan kroppen min responderer - det er en god følelelse - man kan jo mange ganger bli litt usikker når man ser folk i hytt og pine si at lavkarbo ikke er bra.... Men føler i alle fall at mye har skjedd blandt folk rundt meg de siste 2 årene - langt mer positiv holdning til lavkarbo.
Ok, nå har jeg visst skriblet masse her - så får forhåpentlig tilgivelse for at jeg var sent hjemme fra jobb og prioriterte å lage svinefilet med fløtegratinerte grønnsaker til meg og sønnen til middag. kjempegodt, forresten
Klem fra meg til dere
|