|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Aaaahhh!! Så deilig å stå opp til nye innlegg her Godt at dere er tilbake sammen med meg. Ser for meg Bente som en slags lærerinne nå og Nysgjerrig og jeg som to små forvirra elever Vi prøver oss fram, selv om vi vet nøyaktig hva vi skal gjøre.
Cubaløsning var smart. Synes Atkinsbarene er litt dyre, så lurer på om jeg skal tøre (tørre/tør/tøre?) bestille. Gleder meg så innmari til sydentur og er fast bestemt på at jeg skal prøve så godt jeg kan. Har bestilt mat på flyet og bedt om at brød/ris/pasta ikke er en del av maten. Skal nok få sneket med meg noen barer der også. Husker sist vi reiste og jeg holdt på... Haha, hoppa glatt ned i potetgullfella og tror jeg var på do tre-fire ganger på den flyturen altså. Når skal jeg fatte det?? Jeg tåler ikke høykarbo! Så, nå er det i alle fall godt poengtert.
Det morsomme med å lese tilbake i tråden (gjorde det for en ukes tid siden også, men det var mest for å finne oppskrifter og lure triks) er at jeg har lyst til å svare på mange spørsmål som ble stilt, korrigere meg selv litt osv. Eller bare si HAHA til Nysgjerrig og Appelsinpikens morsomme innlegg og skildringer av ting. Fikk meg en god latter i går kveld altså Motiverende!
Ny minstenotering idag, men kan være fordi jeg sov så lenge at den rett og slett er litt i ubalanse. Men 106,9 er nådd, og det er et slags mål i seg selv, for jeg har alltid hatt litt trøbbel med å nå 106 samt å komme under det. Og jeg er ufattelig dårlig på å drikke vann, må virkelig skjerpe meg der. Og da mener jeg VIRKELIG. Ser tilbake på at jeg maste og maste på Sanna1 om å drikke vann, da kan jeg ikke trosse mine egne råd. :P
Nei - får finne gårdagens omelett og fortære den. Burde kanskje dusje også. Og pelsen må få seg en tur. Fint vær i dag, så kanskje jeg tar han i sykkelkurven sin og sykler til mamma en tur. Får se, akkurat idet jeg skrev det tenkte jeg "naaaah".
Love you!