Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-13, 11:16   #4903
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Hmmm - skrev akkurat et langt innlegg, men så forsvant visst hele greia.... får prøve å huske hva jeg skrev da - vet i alle fall at jeg startet med godmorgen jenter

Det er så utrolig irriterende!!! For min del har jeg da ofte "brukt opp tiden" jeg hadde til å skrive, - så blir det ikke noe innlegg fra meg den dagen liksom. Grrrr! Prøver å gjøre det til en vane å ta kopi av det jeg skriver innimellom, sånn tilfelle jeg har detti ut når jeg trykker send - så er det bare å kopiere det inn igjen.

Ville si at du bør hoppe over det området der Dollsine trakk seg ut, Pruttis, jeg gråt veldig da jeg leste gjennom tråden og kom dit... Det har vært trist at tråden ikke har vært levende så lenge nå også, men folk har i alle fall vært innom og gitt livstegn nå og da, så det har jo ikke vært så definitivt - og det ser vi jo også nå med at vi er her inne igjen. Med Dollsine var det så definitivt, og i tillegg var hun jo en så stor bidragsyter på veldig mange måter.... Jeg vil i alle fall alltid huske henne som en fantastisk person!

Nå har jeg lest litt tilbake...rundt de tider. For det første så husker jeg jo feil ift min egen aktivitet her. Jeg trodde jeg vurderte en pause, jeg husket ikke at jeg tok den også.. Men - hva skjedde egentlig med Dollsine? ?

Deilig at det er liv her inne - glad i dere jentene mine ha en god og glad dag!

Ja, veldig godt. Har sagt det mange ganger allerede - men sier det igjen likevel.

I dag har det blitt 4 kopper med kaffe & cocsa, ca 1 tskje i hver kopp. (Husker jeg var oppe i 1 spiseskje pr kopp, men det er litt mye å starte med. Bygger meg opp til at kroppen skal tåle det igjen). Så ble det en liten bolle med salat, oppi der var det en spiseskje med tacokjøtt fra i går, masse feta & olje, så ble det tre knekkebrød (sånne jeg lager selv) med masse meierismør & blå castello på.

I dag VIL jeg ha tilbake ketosen min - sånn årntlig!!

Og en ny "oppdagelse": det ser ut til at jeg er mest oppblåst de dagene jeg ikke spiser noe særlig. Dvs, - dagen etter at jeg ikke har spist!! Har dere det sånn?

Nå våkner knøttis - vi prekes! Klemm!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat