Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-13, 09:39   #4902
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen -

så kos at dere har vært innom. Det er jo så mye hyggeligere å lese noe annet enn mine egne innlegg - haha! Og ja Bente: skjerpings altså. Nei da, - bare tuller jeg. men sånn helt alvorlig ser det ut til at det er verdt å sjekke sånn titt og ofte. Jeg har jo som sagt bedt om e-postvarsel, - men det er ikke alltid at den funker sånn umiddelbart altså. Sett bort i fra at den noen ganger varsler litt tregt, så anbefales det!

Pruttis: GRATULERER med ny minstenotering!! Flinke du altså, jeg er stolt av deg!! Og takk for bilder, haha - festligste hunden da, måtte flire.
Og ketosen ja - den er litt snål - i allefall forstår jeg meg ikke helt på den. Den er vag, og litt fraværende - kommer og går opptil flere ganger hver dag. Enda jeg spiser ca det jeg skal. (Ja, det er vel ordet "ca" som er fella her...) I går var det taco til middag, salat til lunsj -- ble nok alt for lite fett. Mulig at det funker sånn at det i allefall ble for lite fett til å kompansere for tacokrydderet? eller? Litt rådvill jeg - forstår meg ikke på ketosen..
Kan syklusen spille inn også - eller?

Takk for is-link; sikkert ikke veldig lurt å spise is (og jeg er heldigvis ikke noe utpreget is-menneske), men hvis fristelsen blir for stor så er det jo ikke nødvendig å ryke på en gigangtsmell.

Hørtes ut som om du har hatt en deilig helg Bente, virkelig! Helt etter min smak - Det blir jo ikke så mye tid til "sånt" med det lille knøttet her, regner med at du kjenner til det fra dine var små?! Bær ja - det var det jeg lurte på; Jordbær med vaniljekesam (mager type med null karber) - en favoritt her i huset...Er jordbær ille?

Hadde / har planer om å lese igjennom tråden, - men det skorter på tid.. Blir det noen sløve dager på jobb så skal jeg ta for meg. Husker at Dollsine forsvant, flere forsvant, - sånn det ser ut nå forsvant jo alle unntatt oss. Men jeg er veldig enig i at tråden (ref folkene her) betydde enormt mye - både for vektnedgangen og "livet rundt". Var veldig avhengig av å ha det støttehjulet den gangen - og synes det er godt at det er der på en måte nå også. Setter stor pris på det. Kjente det godt når jeg startet opp igjen på lavkarboen nå i begynnelsen av mai - var liksom helt på null ift å huske hva vi spiste og hvordan vi kombinerte det.

Var vel forskjellige grunner til at folk trakk seg, - selv føler jeg jo at jeg ikke "trakk" meg, - mere at tråden gikk i oppløsning på et vis. Husker at det var et tidspunkt hvor jeg vurderte å "kaste inn håndkleet" - noen kommentarer som på en dårlig dag ble feil tatt i mot - redd for å såre noen - og bli såret.
Hadde dere det sånn? Hadde de andre det sånn - ? Rart også - med tanke på at vi er 100% elektroniske i cyberspace liksom.. Vi hadde jo planer om å møtes hele gjengen, det hadde vært artig - men da "forstyrrer" vi jo den oppfatningen vi har av hverandre - og kanskje vi mister noe? Ikke vet jeg. Jeg og Appelsinpiken møttes jo og gikk tur husker jeg, var koselig det da.

Uansett - veldig glad for at dere er her!! Godeste jentene!!!!

Pruttis - suss hunden din på hodet fra meg, og Bente; fortsett å gjør de tingene jeg ville gjort & kos deg litt for meg også!

Klem!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat