|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Hmmm - skrev akkurat et langt innlegg, men så forsvant visst hele greia.... får prøve å huske hva jeg skrev da - vet i alle fall at jeg startet med godmorgen jenter
Ville si at du bør hoppe over det området der Dollsine trakk seg ut, Pruttis, jeg gråt veldig da jeg leste gjennom tråden og kom dit... Det har vært trist at tråden ikke har vært levende så lenge nå også, men folk har i alle fall vært innom og gitt livstegn nå og da, så det har jo ikke vært så definitivt - og det ser vi jo også nå med at vi er her inne igjen. Med Dollsine var det så definitivt, og i tillegg var hun jo en så stor bidragsyter på veldig mange måter.... Jeg vil i alle fall alltid huske henne som en fantastisk person!
Har prøvd den easy isen, ja, men den er jo egentlig men som en lavkalori is, lite fett, laget på melk istedenfor fløte, så jeg syntes ikke det var noe smak i den for min egen del.... Nei, får vel heller lage min hjemmelagde is med skikkelig følte og egg - med noen bringebær til så blir jo det nærmest som et skikkelig lavkarbo måltid 
Flotte bilder av hunden og maten Ser nydelig ut vovsen din! Kunne godt tenke meg en hund jeg også, men datteren min har pelsdyr-allergi, så jeg er redd det ikke går - vil jo gjerne at hun skal kunne komme på besøk uten å bli syk, selv om hun ikke bor hjemme lenger...
Jeg liker også de Atkinsbarene - hadde med meg en del som "nødsmat" da jeg var på Cuba i påsken. Det er litt vanskelig med mat der, lite fett og mye brød, ris og bønner. -Derfor blir jeg jo aldri mett, siden jeg alltid dropper de tingene. -Så hadde med meg nøtter, cocosa og atkinsbarer for å forsikre meg at jeg skulle ha energi nok til all dansingen. -Man lærer seg å planlegge for enhver situasjon på dette kostholdet
Deilig at det er liv her inne - glad i dere jentene mine ha en god og glad dag!
|