Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-13, 21:48   #4898
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

I isdisken finner du en is som heter "easy", totalt i isen er det 6 karb. Det kan du unne deg med. Skal finne en oversikt, vet jeg har lest det en plass

Hadde tenkt å legge ut bilde og oppskrift til dere om gårdagens middag, må bare få tida til å strikke til :P Kanskje litt senere. Lagde stooor omelett med 5 egg, 2 dl fløte, 50 gram bacon og 100 gram pølser (Finsbråten, "mer smak", ca 5 per 100). Normalt bruker jeg spise en hel omelett (3 egg, en dæsj med fløte), men i dag rekker det til frokost og kvelds + halve igjen til frokost i morgen :P Kjekt!

Blitt veldig glad i atkinsbarene som er nye for mitt vedkommende, den med kokos og den peanut chocolate fugde (eller hvilken rekkefølge det står i). Den funker som kos og som måltid. Perfekt

Håper indelig på et positivt tall i morgen. Kjenner jeg kunne trengt det
Godt at du koser deg ute, Bentemor. Hadde jeg hatt hage så skulle jeg kost meg med planter og ugress. Det får bli med drømmen

Lavkarbohuset, er det på nett?

SMASK!

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat