Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-13, 21:31   #4897
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei jenter - ååå så masse dere hadde skrevet her inne i helga da - så koselig! Jeg har visst ikke helt kommet inn i vanen med å sjekke tråden enda -den har vært "halv-død" så lenge ... Må se til å sjerpe meg Det meste av helga har jeg vært utendørs altså - det har vært så nydelig vær, ute og gått turer, vært en tur på byen med en venninne, gjort hagearbeid osv. Sommerene her er ofte regnfylte, så når det er så nydelig må det nytes utendørs

Må få slutte meg til Nysgjerrig nok, pruttis, jeg har også alltid sett på deg som en åpen og raus person som både deler av deg selv, er omsorgsfull og hjelpsom Og når det det gjelder å ha dårlige dager og ta det ut her itråden, så har vi vel alle gjort det.... -Og det har vel vært en av de store styrkene med tråden, mener nå jeg

Synes du var flink med den maten på besøk jeg, Nysgjerrig nok, du kunne ikke gjort det bedre Og ja, vær glad for forståelsen, det er nok av de som totalt mangler forståelse - selv om jeg må si at det virkelig har endret seg til det bedre på disse to årene når det gjelder forståelse for lavkarbo.

Jeg har også spist pizza i dag. Jeg lager den med bunn fra lavkarbohuset, da. Lagde egentlig middagen til meg og sønnen i går kveld, men så dro han bort til faren for å spise, så da ble det masse rester. Deilig å slippe å lage mat i dag

Nå skal jeg ta meg litt kveldskos, det består normalt av en eller annen form for bær med fløte - min stooore svakhet... men tåler det heldigvis ganske godt Må innrømme at jeg hadde veldig lyst på is i dag, så burde kanskje tatt fram den iskremmaskinen og lage lavkarbois en dag...Hvorfor selger de ikke lavkarbo is i butikken da - blæææ

Stor klem til dere begge Når jeg ser hvor flinke dere er blir jeg veldig stolte av dere - fortsett slik!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat