Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-13, 07:50   #4891
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen jenter!!

(ja, det er tidlig - var min tur til å stå opp med knøttet i dag....storken hadde tydeligvis en bisarr form for humor som kom med et a-menneske)

Foreløpig går det i kaffe og cocosa i dag. Er ikke glad i å stå opp tidlig, - men morgenstunden har noe ved seg den også. Og lille knøttis er jo såå lykkelig hver gang han forstår at han har vekket meg og dratt meg opp av sengen. Så da er det bare opp og hoppe....gjeeesp. Hjelper med kaffe & cocosa..

Er bedt bort på lunsj, litt spent på hva jeg kan velge i. Uten å framstå som sær og rar. Er hyggelige folk, så de forstår meg vel. Tror jeg tar med meg knekkebrød - og håper på noe godt pålegg. Kryss fingra!

Hva har dere for noen middagsplaner i dag da? I går ble det laks her, men broccoli + sæterrømme og meierismør. Mmmm, var godt! Ble jordbær med mager vaniljekesam til dessært - hm; jordbær er kanskje ikke helt heldig..? Husker ikke, men jeg fikk noen flashbacks på at det ikke skule vært spist..Toppet det hele med krem (på boks ja..) Romlet noe alvorlig i magen etterpå. Men godt var det.

Haha - ja, høneblund. Det heter jo liksom det her nede. Middagshvil / cowboystrekk - something. Hjalp det? Og Bentemor da - hva fyllte du helgen med - og hva sto på menyen?

Stor klem -

PS: ler av svaret ditt Pruttis, til stakkaren som kom inn i tråden vår her i går - forigårs... By the way - du har nå havnet i tråden fra 2011 - vi blir bare aldri ferdig - verken med å gå ned i vekt eller å skravle.

Ønsker dere en fin fin søndag, nyt den - hev hodet og senk ambisjonene!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat