|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Det første først: Ketosen er tilbake! Testet nå, - den er vag men den er der.
Og takk gud for det: i går ble det så mye kaffe og cocsa (og så lite mat) at jeg var helt på randen av ettellerannet - den rare formen.. Men tror jeg har eggløsning nå, og det hjelper jo ikke på noe. Magen står rett ut!! Og sjokoladesuget har meldt seg - lyst på snickers-is (sikkert bare fordi den inneholder alt: is, sjokkis, karamell, nøtter - tonnevis med karber) I min fortvilelse over rar form så puttet jeg i meg en halv pose med Bacongull i går - blæ...smakte ikke det heller..
Men - i dag startet jeg med frokost, knekkebrød, - og det er nok lurt å putte i seg noe mat innimellom.... Skal snart (mens jeg fortsatt er mett) begynne å pønske på noe lunsj, - så det ikke blir så lenge mellom hvert måltid.
Knallvær her i dag, og det er deilig selv, om jeg sitter inne...i joggebuksa med pc'n i fanget.
Hvordan kutter du den taffelosten Pruttis? Eller er den ferdig kuttet? Og "forma" sier du...(?) Mener du stekebrettet - eller bruker du en form, som i brødform? - ja, jeg har litt tungt for det...
Ønsker dere en fin fin dag, - nyt, spis, smil -
Klem!!
|