Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-13, 01:25   #4884
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Minipizza med følgende endringer:
400 gram kjøttdeig
Krydder etter ønske, f.eks. cayenne-pepper, chili osv
Sjampinjong
1 dl fløte (la det koke inn)
Rødløk/purre
Hvitløk
Revet ost eller osteskiver

Bunn: Enten en pakke taffelost med paprika (best) eller Kavli Jalapenos.
Bruker ikke mikrobølgeovn, så slenger det inn på over- og undervarme-tingen på steikeovna, midterste rille på et bakepapir i 200 grader. Etter 8 minutter tar jeg forma ut og snur ostene, da blir de litt hule inni når du snur dem. Heller så i passende mengde med fyll og topper med ost. Inn igjen i varmen til osten er smeltet og gylden Perfekt. Bruker ha litt rømme eller græsk dressing (den i de små posene som man rører inn i rømmen) attåt. Mettende og ikke minst VELDIG godt.

I og med at jeg har lest gjennom hele tråden så har jeg jo fått med meg mye jeg har glemt - av alle skildringene jeg har kommet med i løpet av tiden som har vært, kjærlighetssorg og fortvilelse. Kan jo enten velge å skamme meg over åpenheten og belastningen som ble lagt på dere i gruppa, eller gå videre og tenke "jaja, pytt pytt, det er nå bare slik jeg er". Jeg har egentlig ingenting å skjule, og jeg liker å skrive, så når jeg først har en tanke eller ide om noe, så skriver jeg til jeg nesten skriver meg blind. Det er en ulempe med forfatterkurs i bakhånd.

Vært en over middels grei mat-dag i dag. Lagde kyllingfilet i stekepose med hjemmelaget marinade til middag med noe heslige grønnsaker til, sammen med feigingen. Til frokost spiste jeg en minipizza kald, namnam, og til kvelds en kald filetbit og en minipizza. Og jeg har drukket to kopper kaffe med MASSE fløte og kremtopp-krem i. NAM! Er hinsides mett. Fire flasker vann à 7.5 dl. Og er det slik at mensen holder lenge på vannet? For vekta går bare oppover nå. Sakte men sikkert. Vet jo Vi får se. Litt stillstand er ok, men hadde helst sett stillstand litt lengre ned på vektskåla altså....

Nå; en episode tv-serie med min kjære elsklingskatt og så sove. Natta. <3

Sist redigert av Pruttilutt : 15-06-13 kl 01:27. Årsak: skrivefeil
Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat