Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-06, 01:27   #3
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Forskning på lavkarbo og relaterte tema.

Opprinnelig lagt inn av Marit1961

Håper noen har erfaring med lavkarbo og blodtype. Vi er et par der han har 0 og jeg A. Han raser ned i vekt på bacon, kjøtt og animalske produkter. Jeg står helt stille. Noen som har samme erfaring? Noen med blodtype A som fungerer godt med kjøttvarer? Han bør gå ned 30 kg, jeg har "bare" 10 til overs...

Det at han har 30 kg å gå ned og du bare 10 kan være grunnen til at han raser ned og ikke du. Hunkjønn går vel også ned seinere enn hankj. Men du skulle ikke stått helt stille da. Eller går du ned litt? Hva spiser du i løpet av en dag da? Jeg har ingen tro på at blodtypen er grunnen ihvertfall.