|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Hallo jenter!!
Bente først: Jo, - jeg insisterer - det er imponerende og du skal være pokker så stolt av deg selv. Basta. Oki? Å velge seg en ny livsstil er ikke så lett, bare det å finne den kan være en utfordring - og at du tar valget om lavkarbo hver eneste gang du skal spise noe er noe du skal være så utrolig stolt av. I det minste er jeg veldig stolt av deg!!!
Som deg savner jeg vel ikke så alt for mye egentlig - mest det som du sier - at mye av drittmaten er så innmari lettvindt iog tilgjengelig. Men pizza - åh - det er min akilleshel altså. Helt klart. Gubben bestilte seg pizza i går, og jeg var med å hentet den - vet du...de 5 minuttene i bilen med en røykende varm pizza på fanget var grusomt... Men - jeg smakte ikke.
Er nå mere "innstilt" på å være flink - enn å tilfredstille alle lyster som kommer rekendes. Altså: lysten på en grei kropp og et jevnt blodsukker er mye mye større. Har lyst å handle fine klær (og ikke minst å få på meg det som passet tidligere), lyst til å gå med rett rygg og se folk rett i øya, lyst til å ikke holde inn magen, lyst til å få på meg ringene mine igjen, støvlettene - ja. Har LYST - og den lysten er gull verdt. Skal utnytte den max! At man ikke ser ut som før man fikk barn er vel naturlig....for det første blir man jo stadig eldre (ref mere voksen) også er det vel noen hofter og div som aldri kommer til å bli helt som før. Men det er greit, jeg har ikke tenkt å "skamme meg" fordi jeg ser ut som en dame og ikke ei jente... tenker jeg for min del.
Pruttis: Og den erfaringen er gull verdt!! Da fikk vi nok en bekreftelse på at høykarbo ikke er lurt - og vi vet jo fra før av at lavkarbo funker, ikke sant. Stay strong!! Og jeg tenker som deg - det er sååå godt å ha dere her igjen! Alt blir lettere da. Føles som en god motivasjon å være flere i "krigen" - VI SKAL KLARE DET!! Og: - VI KOMMER TIL Å KLARE DET!!
Takker for kjapp oppdatering også!! Du er flink til å dele. Vet du det? Godt du er tilbake i jobb - men kjipt du har vært neffor'.. Sender gode tanker og lang klem. Mmmmm.
Vi er hverandres støttehjul, i tykt og tynt som Bente sier - og ja: konsentrer deg om deg selv (og bikkja) og husk at vi er her. Er ikke lengre unna enn at vi kan konsenterer oss litt om deg vi også liksom. Pust med magen.
Minipizza?? (Haha - pizza hørte jeg, da våknet romlingen) Sånn med bunn laget av sånne osteskiver til Kavli?? Har ikke mickro - kan jeg fikse i stekeovnen med varmluft?
I dag blir det kylling, bacon og blomkål (kokt ned i fløte) til middag her. Mulig cottagecheese & funlinght til dessert. Fikk så dårlig tid i morges så har ikke spist noe enda - bare dynget på med kaffe & Cocosa. Kjenner jeg har stålånde....skal sjekke igjen i kveld om den er tilbake. Kryss fingra for meg da jenter?
Stor klem til dere begge to - og god helg!!
Vi snakkes, veit jeg. Og det er jeg så pokkers glad for!
:-)
|