Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-13, 12:34   #4880
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God formiddag!

Ja, det var 6,4, nå er det litt mindre. Kroppen min samler alltid så innmari mye vann før menstruasjon. Og denne gangen er det helt merkelig. Virker som om det ikke kommer i gang, for å si det slik. Bare om å ikke stresse, fylle flaska med vann og gjør som man vanligvis gjør. I går hadde jeg en overraskende sprekk - den kom som jula på kjerringa. Og jeg konkluderer med at det var faktisk verdt det. Sendte lillebror på butikken for å kjøpe baconsvor til finalen i Paradise Hotell, men gjøken kom tilbake med baconsnacks heller. 60 gram karbs pr 100. og det var så himla godt! Men, det vitner bare om at lavkarbo er min vei, for trynet ser ikke ut i dag av kviser og sår. Det er snakk om på 12 timer. Jeg tåler det -ikke-. Fin erfaring, tar det med et smil. Det er rett og slett ikke verdt det.

Nysgjerrig, jeg la også på meg alt igjen, alt som jeg i utgangspunktet gikk ned på lavkarbo. Det er dritsurt, og jeg skjønner ikke hvordan jeg tillot det. Men, gjort er gjort og vi er en erfaring rikere. Er bare å hive seg på hesteryggen igjen og se framover. Dette klarer vi sammen. Er kjempegodt å ha dere i tråden igjen, kjenner jeg slapper litt mer av nå, om dere skjønner. Det var skummelt i starten uten dere, og nå føler jeg at har noen ekstra pilarer å støtte meg til.

I dag var første gang jeg la merke til at ansiktet ser annerledes ut. Akkuraat som om at bollekinnene sakte men sikkert skrumper inn. Deilig. Motiverende. Jeg gjør det for meg!

Kjapp oppdatering:
Jeg flytta tilbake til Bodø, fikk bikkje (Basse, beis eller Arne, kjært barn osv) og har jobba på sykehuset her siden jeg kom nedover. Nå har jeg fast jobb i akuttmottaket hvor jeg har en stillesittende jobb som er svært hektisk, jobber turnus og trives med det. Har akkurat vært sykemeldt i en periode fra februar til i går pga. depresjon, men har stablet meg på bena nå og er fit for fight. Alle de tidligere guttungene er et begravd kapittel. Dessverre rota jeg meg borti nok en dust i fjor og det er vel i dag det blir en avslutning der. Feig fyr, ikke mer å si om det. Nå skal jeg konsentrere meg om meg selv heller. Gi bikkja mer oppmerksomhet og familie og venner

I dag har jeg spist en minipizza, og det er så godt! krydra kjøttdeigen denne gangen med cajenne(?)pepper, og den satte i gang smaksløkene gitt
Nå skal jeg koke en kopp med kaffe og nyte fridagen sjøl om den er aldri så dyster. Men det kunne vært verre!

Beste Bente og Nysgjerrig <3

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat