|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Godmorgen Pruttis og Nysgjerrig Nok - ønsker dere en deilig fredag!
Wow - 6 kg allerede, Pruttis, så utrolig bra! Gleder meg sammen med deg 
Graviditet roter til for de fleste, Nysgjerrig Nok. Jeg la også på meg over 40 % ekstra kroppsvekt da jeg var gravid... -Som du sier, hvor mange kg det er, er jo avhengig av størrelsen i utgangspunktet, men regner man det i % av kroppsvekt, så er det mange jeg kjenner som legger på seg i den størrelsesorden Og for meg var det jo slik at de hormonelle endringene gaviditeten gir, førte til at jeg slet som en jojo opp og ned med den ekstra vekta fram til jeg startert på lavkarbo. Altså: For å ha det sagt, jeg er ikke så tynn i dag som jeg var før jeg fikk barn, men jeg er jo et sted jeg er fornøyd med å være
Jeg spiser lchf fremdeles, ja, og har gjort det hele tiden. Ja, jeg er vel sta, men jeg vet ikke egentlig om det kan kalles imponerende, jeg tror bare jeg fant det som passer for meg, og omfavnet den livsstilen fullstendig - så nå er det igrunnen bare slik jeg lever - jeg stiller ikke noe spørsmålstegn ved det lenger Av og til savner jeg lettvindte løsninger - bare gå og hente noe take-away mat. -Men har tenkt igjennom det og funnet ut at det ikke er take-away maten jeg savner, men muligheten for av og til å velge det lettvindte, så da prøver jeg heller finne andre lavkarbovennlige enkle løsninger de dagene jeg får det over meg
Jeg synes det hadde vært utolig koselig om vi kunne greid å holde liv i tråden med å gi litt lyd av og til. Vi har jo, bokstavlig talt, fulgt hverandre gjennom tykt og tynnt, så jeg ville i alle fall synes det var utrolig hyggelig å høre hvordan det går med jentene mine 
Noen timers jobb nå, så er det helg, deilig, kos dere
|