|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Heiii -
nå har jeg satt på sånn e-post varsel når dere (eller noen andre for den saks skyld) skriver her, så nå skal jeg få fulgt med. Det minste lille pip her inne og jeg blir varslet. Genialt! (Jo da, det betyr jo også at jeg må huske å svare... ser den) :-)
Hei Pruttis og Bente1!!!!
Jeg husker ca hva jeg kan spise, men ikke helt hvordan jeg kombinerte det...hvis du skjønner Bente..?! Men det kommer - det kommer. Var på butikken i går og kjøpte myyye godt. Lettere å være både kreativ OG sulten når det er mye å velge mellom. Klarer meg lenge på kaffe & cocsa, men det er sikkert lurt å putte i seg noe annet innimellom?! Her bøtter det ned i dag, og jeg er hjemme. Fare for at det blir en sånn "veldig-lyst-å-putte-noe-i-munnen-dag" i dag.
Og Bente danser fortsatt? Og spiser fortsatt riktig? Du er flink altså - bøyer meg i støvet!! Jeg liker jo å tro at om jeg ikke hadde vært gravid så hadde jeg også gjort det, - men må jo ærlig innrømme (og har vel skrivd om det på tråden også) at når julen kom for to år siden så var jeg alt for lite flink til å vedlikeholde... Det er pokker ikke lett når jeg følte jeg hadde gått ned det jeg skulle og så kom jula. Da er det jo liksom duket for å ete-ete-ete.. Og det var dumt. Så jeg hadde nok gått opp om jeg ikke var gravid også. Men ikke sååå mye - 40 kg - ja. FØRTI KILO. Hvor mange vet dere om som legger på seg så mye?? Hm, - jeg har ikke hørt om det før. Men: (ikke noen bortforklaring altså, bare forklaring) jeg er jo stor, ungen er stor, alle i familien er store - . En Rottwailer vil aldri blir noen Chihuaua, - eller føde en. Haha!
Pruttis - du har hunden enda - den sammen som du passet / lånte for to år siden? Og - hvordan gikk det med flytting - jobb bytting - og Mr. Man og Herr Kompis og disse her? Hehe - kjenner at jeg gleder meg til å lese gjennom tråden. Skal gjøre det. Bare ta det litt om gangen. Men - 6 kg siden mai?? Det er jo psykt!! *bøyer meg i støvet igjen* Du er rå!!!
Her kom ketosen - og så vimset jeg den bort like fort som den kom. Pokker! Var på seminar med jobben - og blæ: der var den borte. (Ja...jeg drakk alkohol..) Men; tar jeg ikke feil så er den tilbake i løpet av dagen. Er på min fjerde kopp med kaffe og plenty med cocosa nå, det skal hjelpe. Etterpå blir det hjemmelagd knekkebrød med feit fisk (varmerøkt pepper ørret - eller noe sånt)
Igjen: kjenner det er motivasjon å hente her inne, - så godt! Ønsker dere en god dag - sender en klem og en bøtte med "stå-på-med-hevet-hode" iblandet en dæsj cocosa, i deres retning!
Snakkes - plutselig - titt og ofte!!
|