|
Sv: Aprilstartere
Eg dreiv ein helsekostforretning for et par år siden, og dette med vanndrikking var et tema som var veldig omdiskutert.
Eg har tidligare drukke litervis med vann fordi det var det eg fikk beskjed om, men andre meiner dette er bare tullete. Ein skal drikke når kroppen er tørst. Dette med litervis med vann er bare eit "slanketriks" for å opprettholde metthetsfølelse. Men det fungerer jo bare for de som bare spiser når de er sultne, der er ikkje eg. Eg spiser fordi eg kjeder meg, er deppa, fordi mat i mange år var gleden i livet. Trist, men sant.
Så dette med vanndrikkinga i litervis er ikkje så bra meinte mange av de som hadde vert i bransjen i mange år.
Det er ikkje sikkert det har noe med vekta di å gjøre, men eg tenker at det er verdt eit forsøk. Gå ned til 1,5 liter om dagen, å se kva som skjer 
Eg har meir tru på at det er hormonbehandligen som ødelegger for deg.
Har du prøvd Tofupill eller Chello? Dette er eit naturlig middel mot overgangsplager, men uten bivirkninger. Eg solgte mest av Tofupill, og kvinnene var meir fornøyd med disse enn det de fikk hos legen.
Dette er bare noen tips, du kjenner kroppen din best 

|