Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-13, 22:00   #4876
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Håper du har hatt en flott helg Pruttis At du har fått noen fine turer med hunden, spist god,t, slappet av og kost deg!

Og Nyskjerrig Nok - så kjekt å høre fra deg - gratulerer så mye med gutten, hus og alt Nyt hver sekund - de blir så fort store - mine er jo voksne nå, og jeg synes ikke det var lenge siden jeg bar dem rundt i armene....

Ja, hva spiste vi? Jeg spiser vel mye av det samme som før, kjøtt, fisk, egg, grønnsaker, smør, fløte, rømme osv. I tillegg spiser jeg nå mer lavkarbo bakst, mer bær og mer nøtter enn jeg gjorde på den tiden, ligger jo høyere på karbene nå, så er normalt ikke i ketose.

Det har vært en aktiv fredag og lørdag og en stillesittende søndag her. Fredag hadde jeg og datteren jentedag, shopping, jentetur på byen, spiste god mat, drakk vin, skravlet masse Lørdag var det dansing og en koselig prat med en god venninne. Og i dag tidlig dumpet jeg ned i sofan etter at jeg våknet opp grytidlig og leste i siste Jo Nesbø boka jeg var innom og kjøpte lørdag ettermiddag. -Og der ble jeg sittende til boka var utlest... Ser dobbelt her jeg sitter nå - hehehe - men jeg måtte innom en tur og si hei siden jeg har vært på farten resten av helga. Ønsker dere en flott uke Kjempeklem

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat