Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-13, 20:59   #6
Storemy
Juniormedlem

Storemy sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Vestlandet
Storemy har en fantastisk aura rundt segStoremy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ups... Demotivert og stressende perioder = + på vekta?

Hei! Ta det rolig, sier jeg, og ikke tenk så mye.. ;-) Du har hatt det altfor travelt, lenge, og med store psykiske påkjenninger. Hvil deg, gå rusleturer, det er godt for alt, (unntatt for gnagsår, da) og husk det kan ta opptil flere måneder før du er over på ren fettforbrenning. I mellomtiden sliter du sikkert ekstra pga utrensing, som kan gi huepine, med omstilling av fordøyelsen, og kanskje en periode med ekstra lite energi.. Jeg har også lavt stoffskifte, og får influensasymptomer hvis jeg presser meg til utmattelse på trening. Svømming funker fint. Liker du å danse? Sett på fin dansemusikk og dans hjemme, etpartre låter, og du blir sikkert svett og happy? "Gå tur" i trappa i 10-12 min? Jeg tror du har best av å gire ned, og ikke lage deg et strengt regime med trening foreløpig. (Ikke noe som gir deg nederlagsfølelse, hvis du ikke klarer å følge opp.) Og se; det er oppskrift på sushi med blomkålris blant de siste oppskriftspostingene!

Storemy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse vanligvis, nå 50-70 gr karbo.. Svar med sitat