Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-13, 19:55   #13
Chamomilla
Seniormedlem

Chamomilla sin avatar

Medlem siden: May 2005
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Sushi maki med blomkålris

Opprinnelig lagt inn av Jeiform, her.

Håper det faller i smak :-) - godt å kunne glede noen

Gjett om det gjorde! Takk!!!! Fikk ikke andre her til å smake så jeg klarte ikke alt. Går kanskje greit å fryse den siste fiskeresten, eller ta sjansen på at den holder seg til i morgen... Har en uoppskjært "rull" igjen. Klarte to til middag. Det er jo avokado og agurk inni den så håper det holder seg til i morgen med mindre jeg får lyst på kveldsmat...

Jeg som var temmelig lunken første gang jeg smakte sushi... Not anymore! Såå bra at det kan lages med blomkålris! Det går med litt så om man lager til flere så bør man vel ha minst et stort blomkålhode. Jeg hadde et som ikke var så stort.