Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-13, 15:41   #20022
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

DEt sies jo at tint fisk kan fryses ned igjen dersom den tilberedes, men ikke ellers. Vet ikke hvorfor, men fisk bederves fort så det er vel noe av grunnen. Forøvrig tror jeg ikke det skjer noe spesielt i og for seg, den fosken har sikkert vært tint og frosset igjen flere ganger før den havner i fryseboksene våre (men jeg vet altså ikke).

Hm, ok. Jeg tror jeg risikerer det, altså. Det er to blokker sei fra First price, så ikke noe stort tap. Planen var å lage fiskekaker av det, men jeg rekker ikke før jeg reiser bort for et par dager, og å la dem ligge i kjøleskapet til mandag er uansett ikke et godt alternativ, dersom det går greit å fryse dem.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥