|
Sv: Aprilstartere
Hei! Ny her på Lavkarbo. Startet med Ketolyse kuren 4.april, og har nå gått ned 7,5 kg. Jeg har gått på Ketolyse kuren for 5 år siden, og gikk da ned ca 20 kg og holdt vekta maks et år. Nå håper jeg å klare å endre livsstilen, og leve lavkarbo etter ønsket vekttap! Forskjellen mellom sist og nå er at jeg har færre plager. Sist gang hadde jeg mye hodepine, leggkramper og fikk bla mangel på kalsium. Jeg var svært radikal ifh. inntak av karbohydrater. Denne gang har jeg valgt å være litt mer moderat, og spiser litt mer variert og ikke for mye fett - og har det mye bedre fysisk....ingen kramper og hodepine! Er hele tiden i ketolyse (lyseste lilla) likevel. En konsekvent er at vekta går saktere ned, men jeg har god tid og det viktigste er at det går nedover med vekten samtidig som jeg føler at jeg har det bra fysisk. Har gjort det enklere med vitaminer, og tar kun en multivitamin.
Det jeg lurer på er om noen av dere er plaget med hjertebank? Føler at jeg har en dårlig kondis når jeg er på ketolyse. Litt styrketrening er alt jeg satser på nå.

|