Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-13, 17:26   #34
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og lavkalori samtidig

Jeg synes man skal være veldig forsiktig med å komme med absolutte sannheter. Synsing og mening er greit, men å slå fast at "sånn er det" i en tråd hvor det bes om råd angående kosthold burde man være forsiktig med. Som Rin påpeker over så må man finne ut hva som er riktig for hver enkelt kropp. Da er det ofte dumt at man sier at "sånn er det" når det kanskje ikke er sånn for kropp B eller F selv om det er slik for kropp A og X.

Det er flere på forumet som sliter med spiseforstyrrelser, derfor burde man tenke litt før man utbasunerer absolutte sannheter. Jeg synes, jeg opplever, jeg mener er fint å starte med.

/rant

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat