Tråd: Mai-startere
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-13, 17:21   #134
dorthelie
Nytt Medlem

dorthelie sin avatar

Medlem siden: May 2013
Hvor: Finnmark
dorthelie er på en erverdig vei
Smile

Sv: Mai-startere

Hei,

ting går rette veien merker jeg. Skulle bare hatt en badevekt å forholde meg til, selvom jeg hater å veie meg. Følger også bare med på at jeg holder meg til 10-15 kh hver dag, overstiger ikke 20.. Lurer på om jeg er i Ketose, men kan virke sånn på ånden hvertfall. Ikke noe morsomt å jobbe i resepsjonen da, tyggis må være tilgjengelig hele tiden..

Spiste nydelig middag idag, og hjemmelagd eggesalat til frokost. Middagen bestod av en oppkuttet wienerpølse, 2 skiver skogsbacon, litt matfløte og hvitløkskrydder. Kombinert med den første og beste blomkålmosen jeg har smakt. Ble utrolig overrasket over at den var så god.. Ellers så prøvde jeg meg på en bounty sjokoladekake i går, var lett å lage og ble veldig god. Men har bare spist ett stykke, søtsuget er borte så syntes ikke det er nødvendig å trigge det når det endelig har forsvunnet. Ellers går det mye i vann..

Noen som har tips til eventuell lunsj? Syntes det er vanskelig med lunsj.. Er ikke spesielt glad i grønnsaker heller, så er veldig begrenset for hva jeg kan presse i en salat også.

Huff, er helt utmattet. Sovetid nå allerede.. ingen søvn i natt. Så sier godnatt for idag

dorthelie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat