Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-13, 21:22   #19918
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg hadde nok holdt med litt under 90... Rundt 60 heller. Jeg lurer på hva som har fått de til å knekke i utgangspunktet? For det er ikke noe som bare skjer. Så det høres ut som det er en feil en annen plass som gir feil belastning eller noe.

De kan knekke dersom man drar til for hardt ved hjulskift faktisk, jeg vet tilfeller der det har skjedd (ved manuell tiltrekking!). Og siden bolt nr. 2 tydeligvis har brukket en stund etter den første så står vel også de resterende tre i stor fare for å brekke, de har sikkert også like store slitasjeskader. Og som du sier - nå er det i alle fall feil belastning på de tre som gjenstår! Jeg hadde ikke kjørt bilen annet enn meget sakte til nærmeste verksted.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)