Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-13, 20:53   #19916
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Jeg lurer på noe... Dekkene på vår bil er festet med 5 bolter. 2 har knekt. Vi skal på service i morra med den, hadde dere turt å kjørt med den i dag? I 90 km/t? Og i morra må vi jo kjøre ned til verkstedet også ... Er det noen som vet?

Jeg hadde nok holdt med litt under 90... Rundt 60 heller. Jeg lurer på hva som har fått de til å knekke i utgangspunktet? For det er ikke noe som bare skjer. Så det høres ut som det er en feil en annen plass som gir feil belastning eller noe.
Uansett, om du blir stoppet uten bolter (selv uten bare 1) får du kjøreforbud og må la bilen stå der de stopper deg. (i følge min bilmekanikere-bror som har vært og hentet inn flere biler til rep som eieren har måttet gå fra der politiet stoppet dem).