Tråd: Aprilstartere
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-05-13, 10:48   #245
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Aprilstartere

Hurra for dagen!

Jeg synes også det går greit å leve med litt utskeielser. Tror i grunn bare det er godt for kroppen å få litt mer karbohydrater innimellom. Har en dag i uka hvor jeg kommer opp i 50-60 gram. Ikke så mye, men mer enn 20. Treningene blir så veeeldig fine dagen etter det påfyllet.Men det er jo noe hver enkelt må finne ut for seg selv. Noen går jo helt i stampe om de får i seg litt mer karbohydrater enn vanlig.

Bruker ketogen kost for å gå ned i vekt og har ikke planer om å forbli på det nivået. Bare noen uker til, så øker jeg på med litt mer karbohydrater på kvelden.

Jaja, i dag skjer det ikke stort. Sparer den der store 17. maigreia til snuppa begynner på skolen. Nå er det bare til å nyyyyyte at denne feiringen heller skjer på 16. mai og ta det helt med ro. Blir vel å overspise seg på grillmat og legge seg tidlig, siden min lille håpefulle bestemte seg for å våkne 05.50 i dag.