Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-13, 11:32   #19837
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Joda araldit er tokomponent og før i verden var det nesten det enste alternativet dersom man skulle ha noe som holdt, men det er kommet atskillig bedre ting på markedet.

Kan godt være at kontaktlimet holder, det må herde ganske lenge når det er metall mot metall for det kommer lite luft til. Har limt diverse smykkeanheng i både glass og metall til metallringer. Det problemet jeg har er at det herder (etter laaaang tid) og sitter en stund, men virker som det ikke tåler kroppsvarme noe særlig og plottseli så detter det av. Har tenkt å prøve Loctite selv på de ringene som trenger fiks.

Da lar jeg det bare være til i morgen, er uansett ikke stor vekt på dem. Dessuten skal jeg ha gummring innerst mot tunnellen og bak på øret, vet ikke hvor digg det er å ha lim rett mot øret heller - herda eller ei. Det er uansett bare for en dag. Kanskje jeg finner en bedre løsning til senere. Er jo ikke akkurat særlig mange alternativer for bunadsfolk med øresuspention.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥