Tråd: Aprilstartere
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-13, 11:48   #224
MajaKr
Medlem

Medlem siden: Apr 2013
MajaKr er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Hei igjen aprilstartere

Her har det vært et par harde uker... Hadde en utskeielse forrige helg, med øl og vin, og påfølgende chips (1/2 pose) og ei skål med is dagen derpå, åja... også et par glass fanta MED sukker.. :-(
Tenkte at det skulle gå greit, men den helga skulle jeg jaggu få svi for! Gikk OPP nesten 1,6 kg... Fikk sjokk og sverga på å ikke skeie ut på lenge... Trøsten var at når eg veide meg tre dager etterpå så var det borte igjen, men eg måtte være streng med kaloriene for å klare det.
Denne uka har jeg hatt hjemmeeksamen og noe vondt-i-halsen-greier, så jeg har ikke trent noe som helst.
Har ikke oversteget 20g karber om dagen siste uka, selv om jeg var i konfirmasjon på torsdag :-)
Fikk forresten mange kommentarer på at kroppen min var blitt mindre Så det var motivasjon nok til å holde seg borte fra poteter, kaker og brus
Det som var bra i den konfirmasjonen var at de hadde laget en vetlagraut til en diabetiker (lagd med smør, fløte, stevia og semulegryn), så jeg spiste en hel spiseskje av dette (ca 7,5 karb)!
Men jeg må innrømme at det føltes ubehagelig å sitte med mennesker jeg ikke kjente så godt, å ikke spise kaker... for det er nå en gang sånn i vårt samfunn (spesielt blant de eldre) at kaker og poteter er det man lever for. Så jeg satt der og følte meg litt som en svensk Hollywoodfrue ;-) hehe!

Har forsatt ikke bestemt meg for om det blir veiing på tirsdag... men jeg tror eg må. Jeg får prøve å få trent og spist moderat de neste to dagene, så kanskje jeg får meg en positiv overraskelse

Ha en fin søndag folkens

MajaKr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, ketolyse Svar med sitat