Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-13, 22:59   #19766
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

noen her som har hatt senebetennelse i skuldra av typen supraspinatus tendinitis og som vet om noe som virker? jeg har forsøkt kortisonsprøyter, betennelsesdempende, varmebølgebehandling, massasje og triggerpunktsnåling og akupunktur. nothing woooooorks!! blir gal.

er forresten totalt uinteressert i helsekost/healing/kopping/soneterapi/gærne damer som slår på tromme/lignende...

Jeg aner ikke hva den egentlig het, men jeg hadde kronisk senebetennelse i flere år i nakke/skuldre. Prøvde alt du nevnte og vel så det. og så havnet jeg mer eller mindre tilfeldig hos en manuellterapeut. Han fant ut hvor problemet egentlig stammet fra og fikset det på to-trebehandlinger. Siden har jeg bank i bordet aldri hatt det! Så, finn en som kan knekke i tillegg til å strekke