Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-13, 22:42   #19764
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

takk, skal se etter den i morgen håper den virker litt før, orker ikke mer smerter nå får ikke sove.. sukk.

Det virker ikke raskt - fordi det hjelper forhåpentligvis kroppen din til selv å redusere betennelsen. Men meg hjalp det iallfall. Har du prøvd ibuprofen-salve før du legger deg? (Jeg hadde ikke brukt den på dagtid fordi man da kan lure seg selv til å gjøre mer enn det som lurt er med de musklene...) Kanskje den smertestillende virkningen kan være nok til at du iallfall får sove?