Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-13, 13:41   #19759
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

noen her som har hatt senebetennelse i skuldra av typen supraspinatus tendinitis og som vet om noe som virker? jeg har forsøkt kortisonsprøyter, betennelsesdempende, varmebølgebehandling, massasje og triggerpunktsnåling og akupunktur. nothing woooooorks!! blir gal.

er forresten totalt uinteressert i helsekost/healing/kopping/soneterapi/gærne damer som slår på tromme/lignende...

Gått gjennom/prøvd det meste her også, mine betennelser i begge skuldre er kroniske, har vært det siden mai08, men siden høsten 2010 har jeg lange smertefrie stunder, nå har jeg ikke hatt vondt i venstre skulder i det hele tatt på lenge, men høyre er litt vond innimellom. Det eneste som har hjulpet meg, er det smg også nevner-mye omega 3! Jeg er også nøye med å kutte ut det jeg får mest vondt av, der det er mulig, jobber også med hendene tett inntil kroppen så mye som mulig.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline