Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-13, 11:39   #33
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Helt stopp på vekten

Opprinnelig lagt inn av kulan, her.

Hæ?? Hvor tok du dette fra?
Ts har som ønske å gå ned ytterligere 10-15 kg. Under den forutsetning at han har metabolisme tilsvarende 2200 kcal (fra mitt første innlegg) må han enten bevege seg mer eller spise mindre. Les forutsetningen en gang til, 2200... Er han på den påståtte terskelen har han fremdeles bare to valg, men da med forhøyet risiko for mangelsykdommer.
Kan man ikke bevege seg mer, vel så tar det tid.

Jeg snakket generelt(ikke om TS), du skrev i innlegget jeg siterte at man enten må gå ned i kalorier, noe du ikke anbefaler, eller øke i trening. Men i realiteten er det noen av oss som IKKE kan øke på med trening, men som likevel MÅ ned i vekt.
Du sier jo rett ut at jeg ikke kan regne riktig, den norske matvaretabellen tar feil eller min vekt tar feil( selv om den viser riktig på de andre 4 familiemedlemmene). Ikke så kult å få høre at en regner feil på noen så lett som å regne ut kaloriinntak ved bruk av matvaretabellen. Selvsagt regner jeg ikke feil. Men ting funker ikke like på alle, sånn er det bare, ellers hadde jo ingen klaget over manglende vekttap på riktig gjennomført GR kurs osv, jeg er ikke unik når det gjelder å ikke få nøyaktige resultater.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat