|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.
noen her som har hatt senebetennelse i skuldra av typen supraspinatus tendinitis og som vet om noe som virker? jeg har forsøkt kortisonsprøyter, betennelsesdempende, varmebølgebehandling, massasje og triggerpunktsnåling og akupunktur. nothing woooooorks!! blir gal. 
er forresten totalt uinteressert i helsekost/healing/kopping/soneterapi/gærne damer som slår på tromme/lignende... 
Ja, jeg hadde dette i begge skuldrene samtidig for noen år siden, og for meg var det en langvarig nålebehandlig som sakte fikk det til å gå over. Nå passer jeg på å komme meg avgårde til behandlig med en gang jeg kjenner at noe er i gjære igjen, slik at jeg slipper å bli like ille som den gang. Var igjennom 5 betennelsesdempende kurer først uten særlig virkning, og ble desperat. Så da gikk jeg til kiropraktor som satte nålene, og som også behandlet spenninger i skuldre nakke, og knakk meg opp før han satte nålene. Var vel gjennom nærmere 15 nålebehandliger før jeg var ok igjen. Stor sympati til deg, vet hvor vondt dette er, og håper du får hjelp hos noen!
|