Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-13, 10:27   #22
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Helt stopp på vekten

Opprinnelig lagt inn av kulan, her.

Hmm, du er jo nødt til å spise mer enn det du sier. 400g kjøtt=800 kcal.
Har du en basal forbrenning på 2200 vil det si at du går 1400 kcal i minus hver dag.
100g fett=900 kcal, så du burde gå ned rundt 150g hver dag=1 kg i uka. Og det uten å røre deg!

Jeg har i en kortere periode hatt den enkle filosofien at jeg skal trene bortimot like mange kcal som jeg spiser om dagen. Da går jeg rundt 2000 kcal i underskudd=200g nedgang hver dag=1,4 kg i uka. Og det stemmer veldig godt med vekta.

Om jeg har forstått hovedinnlegger riktig her, med bakgrunn i tidligere tråder, så er det snakk om 400g kjøttdeig til et måltid. Han spiser fortsatt LITE, men fryktelig mye protein og lite fett.

Og hadde den kalorierteorien stemt så nøyaktig som den gjør for deg som alle andre, så burde jeg ha gått ned 20kg i vinter, det har jeg ikke. Og da har jeg veid telt og regnet ut alt jeg har spist( jeg har ikke putta en eneste nøtt i munnen uten å veie) og regnet med at jeg er fullstendig stillesittende, selv om jeg er litt mere aktiv enn som så. Noen ganger reagerer dessverre ikke kroppen så nøyaktig for alle. Det hadde vært fantastisk om det stemte for alle at 500kalorier i minus hver dag hele uka gav 1/2kg vekttap i uka. Her har feks ikke gått ned mere enn i gjennomsnitt 200g uka ved å spise 8-900kalorier i minus hver dag( og selvsagt jukser jeg ikke).

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat