Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-13, 14:18   #19714
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 53
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg tenkte mer på nyrekruttering til damping/nikotinavhengighet generelt, jeg... At man kanskje er redd for at den (dampingen) skal få samme "status" som røyking hadde for 20-30 år siden. Er enig i at det virker som et godt alternativ for allerede røykende.

Jeg har tenkt samme tanken Når det er så attraktivt for meg, vil det jo være attraktivt for andre også, tenker jeg. Samtidig tilbakevises dette i noen av de studiene som er gjort (ikke så fryktelig mange) - og fra den harde kjernen dampere hevdes det jo at nikotinavhengighet er sammenlignbart med koffeinavhengighet, både når det gjelder hvor skadelig og vanedannende det er. Jeg har alltid trodd at nikotin er voldsomt farlig og kreftfremkallende - men det er visst alle de andre stoffene i sigaretter som forårsaker kreft og død. Jaja. Jeg leser til øyet blir stort og vått, og så skal jeg gjøre meg opp en mening etterhvert For meg er det iallefall helt supert, VELDIG glad jeg fant dette

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :)