Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-13, 09:31   #1379
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Og endelig kan jeg melde litt godt nytt jeg også.
I morges målte jeg årsbeste (vel - årsbeste dersom jeg tar den nye vekta og trekker fra de 1,2 kg MER den viser enn den gamle iallfall - så tallet er ikke årsbeste, men vekta er årsbeste iallfall). Det er ikke mye ned siden jeg har vært rimelig fjellstabil siden nyttår, men det er iallfall en milepæl rett vei.
Enda bedre er at jeg har funnet igjen energi til aktivitet. Veldig mye forskjellig og ikke samtidig, men jeg har liksom gjort "noe" nesten hver dag igjen; gått/rodd/haget/småjogget.
Og så har jeg spist litt mindre blindt og litt mer etter "er jeg sulten, er dette bra mat for meg". Men sånn er det jo når man er på oppadgående livskurve - da er det ganske lett.