Tråd: I DAG har jeg
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-13, 23:12   #444
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av Jeiform, her.

Da ber jeg om unnskyldning! Det var ikke meningen å skrikesynge til "du svake menneske" på tysk ;-) - eller at RAVI gikk på repeat ;-)

Båt? På e-bay Fra USA? (Spørr fordi jeg er hellig overbevist om at det er kun amerikanere som legger ut ting for salg der)

Slapp av - har ikke hørt en eneste tysk glose i hele dag jeg - kanskje med unntak av Derrick i reprise på NRK

Joda, båt fra USA. Men ikke så vedig STOOOOOR båt da - den er hele 76,2 cm lang Og så er den litt mosfostret, dvs den er flat på den ene siden så jeg kan henge den opp på hytteveggen og fylle den med blomster

Små gule menn (altså kinesere) legger ut ting for salg på ebay, for der har jeg kjøpt garn, og så har jeg kjøpt masse rare dupeditter og noen stilige skilt fra Monkey Island (England), så det er noen andre enn amerikanere innom der en gang i blandt
Forøvrig må ingen sladre til gubben om at jeg kalte England for Monkey Island, for da blir han gæærn, halvt engelsk som han er