Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-13, 18:52   #19700
amritam
Medlem

amritam sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Men milena har jo vært røykfri i et år, og da er det jo dumt å begynne med sånne syns jeg. Stefaren min kan fortsatt få lyst på en røyk i visse situasjoner selv om han sluttet for 15 år siden. Jeg får også lyst på røyk inniblant selv om jeg har vært helt røykfri i et par år nå. Men det er jo ikke den fysiske avhengigheten som taler da. Det beste er vel å lære seg å leve med at man kan få jævlig lyst på en røyk i blant.

Ja, det er jeg enig i. Jeg snakket litt mer generelt, jeg. Sjøl sluttet jeg å røyke for mange år siden nå, og det var sikkelig vanskelig. Takk og lov for nikotinplaster, uten det vet jeg ikke om jeg hadde greid det. Det tok veldig lang tid etter at den fysiske avhengigheten hadde gitt seg før den verste psykiske greia forsvant, husker jeg. Det å holde på med hendene, sugebehovet osv... Jeg kan fortsatt få lyst på en røyk en gang iblant, men nå er det ikke noe problem å stå imot lenger.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger