Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-13, 16:20   #19698
milena
Seniormedlem

milena sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Men milena har jo vært røykfri i et år, og da er det jo dumt å begynne med sånne syns jeg. Stefaren min kan fortsatt få lyst på en røyk i visse situasjoner selv om han sluttet for 15 år siden. Jeg får også lyst på røyk inniblant selv om jeg har vært helt røykfri i et par år nå. Men det er jo ikke den fysiske avhengigheten som taler da. Det beste er vel å lære seg å leve med at man kan få jævlig lyst på en røyk i blant.

Det er jo det jeg og føler. Men, har vært så svak med maten i det siste, at jeg ble redd at det skulle gjøre utslag på skikkelig røyk også. Ville liksom være føre var og kanskje redde meg ved å bruke disse uten nikotin (sluttet jo tvert i fjor i februar uten nikotinplaster/tyggi/osv. Men, er nok bare å bite tennene sammen og holde ut