Tråd: Mai-startere
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-13, 07:18   #31
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Mai-startere

Opprinnelig lagt inn av is_te, her.

Nå får jeg som denne pokkers tellinga fungerer men altså, det er meningen at man ikke skal gå sulten? Jeg føler meg sulten hele tiden, og trøtt... Men blodprøver er tatt så håper de kan gi noen svar..

Hvis du er sulten, så spis mer Du skal spise deg mett, men ikke stappa. Ha litt cottage cheese (om du liker det) som et mellommåltid, eller litt middagsrester. Jeg pleier alltid å lage litt mye middag, for da sparer jeg middagen til lunsjen dagen etter. Det er ofte litt mettende mat og har du med grønnsaker, så er det perfect

Opprinnelig lagt inn av Melissa90, her.

Hei igjen

Merkelig med denne ketolysekuren, føler jo nesten ingen sult lengere kom på i 21 tiden at jeg ikke hadde spist siden frokost Så da stekte jeg meg litt kyllingfilet med brokkolimos og hjemmelaget rømmedressing

Et spørsmål til dere som har slanket dere før; Hvor mange kilo må bort før man ser det på kroppen/merker det på klærne?

ha en fin kveld

Jeg så det ikke på kroppen før etter en del. Men etter sånn 4-5 kg så jeg det veldig på kragebeinet. Etter 8 kilo merket jeg det på klærne. Sånn ca.
Men, om du er flink til å ta mål før du starter og så etter hvert, DA kan du se stor forandringer Jeg fant selvfølgelig ikke det helvetes målebåndet, men ganske kjekt forselvfølelsen. Særlig hvis det er dagen man stopper opp litt i nedgangen

Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat