Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-13, 09:32   #19670
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Det har jeg aldri skjønt

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Tenkte det var noe sånt, men syns likevel det er et litt dumt system! Skal prøve meg neste gang, da. Fikk jo en selger til å sende til Norge selv om h*n egentig ikke gjorde det! Ble dyrt, men håper det er verdt det når Snuppa får One Direction elektrisk tannbørste og tannkrem til bursdagen om 3 uker!

Ikke dårlig at denne gamle damen kunne tipse om "data-netting", for egentlig er jeg håpløs når det gjelder slikt.
Akkurat som deg Kitt, har jeg også handlet av selgere som egentlig ikke har Norge på lista
Hvis du skal ha flere av samme ting (samme artikkelnummer), så trykk Kjøp-knappen, men send mail om selger kan oppdatere til riktig antall og legge på porto, så betaler du når dette er gjort. Da behøver du ikke ta veien om handlekurven, siden det er flere antall av samme vare.

Mitt inntrykk er at selgerene er veldig kjappe med å svare og å korrigere faktura