Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-13, 21:07   #19669
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

I stedet for å trykke "kjøp nå", kan du putte varen i handlekurven, og fortsette å handle. Når du har alt du skal ha i kurven, så sender du en mail til kjøperen spør om det er mulig å samshipe det, til lavere porto. Det har funket bra for meg. Selgeren endrer da "fakturaen", og så går du inn og betaler i etterkant

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Det har jeg aldri skjønt

Tenkte det var noe sånt, men syns likevel det er et litt dumt system! Skal prøve meg neste gang, da. Fikk jo en selger til å sende til Norge selv om h*n egentig ikke gjorde det! Ble dyrt, men håper det er verdt det når Snuppa får One Direction elektrisk tannbørste og tannkrem til bursdagen om 3 uker!