Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-13, 20:35   #19
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Lei salat og grønnsaker

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jepp! Del selleriroten i tynne staver, sleng dem i stekepanne med en god smørklatt i, la dem surre på ganske god varme i 20 min, pass på at de ikke blir brente. Snu litt på dem av og til. Jeg bruker ikke ketchup på for de blir søtere enn pommes frites - og myyyye bedre synes jeg!

Nammis, dette skal jeg prøve i morgen. Eneste som er dumt med lavkarbo nå, er at jeg har visning på leiligheten og alt med lavkarbo må lages. Oppvask passer ikke inn. hehe. Men i morgen blir det fries, driter i visning

Opprinnelig lagt inn av Supah, her.

Her har du en oppskrift.
Jeg har frityrkoker, og der tar det bare noen minutter så er de ferdige.

http://lchf-bloggen.blogspot.no/2011...rot-fries.html

Tusen takk Frityrkoker høres fin ut!

Opprinnelig lagt inn av Arwen36, her.

Takker for svar!

Tomat og løk har jeg ikke i salaten, mye karbo. Går i litt salat, agurk, paprika og sjampingong. Legger inn tallene på diett.no, og følger med karboene.

I dag har jeg ikke hatt noe salat eller grønnsaker. Frokost: 2 speilegg, 3 skiver salami og 6 skiver norvegia. Lunsj: Avocado med reker og hvitløksmajones. Middag: Pizza. Fant en god lavkarbo oppskrift på bunn, og laget hjemmelaget tomat- saus og brukte kjøttdeig, litt løk her, sjampinjong og krydder. Og ost på toppen.

Lærer så lenge man prøver andre ting.

Ja, man finner ut masse nytt etter hvert. Jeg prøvde meg frem med mye forskjellig og har funnet masse nytt. Bare å finne ut alt man kan spise og så blande, steke, koke og smørre-opp

Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat